A A A
pl | en
2022/2023 stacjonarne studia drugiego stopnia UEP

Innovation Management

Informacje podstawowe:

  • studia w zakresie: zarządzania
  • nazwa kierunku: Innovation Management
  • studia: stacjonarne drugiego stopnia o profilu ogólnoakademickim
  • dyscyplina wiodąca: nauki o zarządzaniu i jakości
  • studia prowadzone w języku angielskim

 

Zarządzanie innowacjami to obszar w ramach dyscypliny nauki o zarządzaniu i jakości, które na przestrzeni lat rozwijało się bardzo dynamicznie. Zagadnienia innowacyjności gospodarki stały się integralną częścią działalności biznesowej i wyrażają się nie tylko w poszukiwaniu innowacyjnych produktów, nowych modeli biznesowych, ale także w stale rosnących budżetach na B+R.

 

Jeśli szukasz odpowiedzi na pytania takie jak:

  • Co użytkownicy myślą o Twojej witrynie?
  • Jakie narzędzia internetowe są najlepsze dla rozwoju Twojej firmy?
  • Jak monitorować swoją strategię internetową?
  • Jak efektywnie zaaranżować powierzchnię handlową w Twoim sklepie?
  • Jak wprowadzać nowe produkty oparte na technologiach internetowych?

 

Nie szukaj więcej! Znajdziesz je właśnie tutaj!

 

Wybierz Zarządzanie Innowacją i skorzystaj z możliwości, które stworzyliśmy specjalnie dla Ciebie. Weź udział w zajęciach, które odbędą się w specjalnie zaprojektowanych dla programu laboratoriach, takich jak ConsumerLab i ShopLab, opartych na sprzęcie neuromarketingowym, takim jak EEG, eye-tracker i wiele innych. Miej dostęp do najnowszych technologii i oprogramowania.

 

Bądź innowacyjny - nie wahaj się, dołącz do nas już dziś i miej jutro na wyciągnięcie ręki!

 

Znajdziesz pracę jako: Kierownik ds. handlu elektronicznego i e-marketingu, Koordynator ds. mediów społecznościowych lub Kierownik ds. marketingu cyfrowego, Kierownik ds. R&D lub Pracownik działu R&D, Kierownik projektu lub Kierownik ds. rozwoju biznesu, Kierownik ds. produktu lub marki, Kierownik ds. analityki danych,

 

Lub... po prostu... ZACZNIJ WŁASNY BIZNES.

 

Zobacz pełny opis kierunku

Przedmiot Liczba godzin Punkty ECTS Forma weryfikacji Kod Blok
Behavioural economics
Wykład: 15
Ćwiczenia: 30
5 Egzamin 1 B
Creativity in management
Wykład: 30
3 Zaliczenie 1 C
Knowledge based economy
Wykład: 15
Ćwiczenia: 15
3 Egzamin 1 A
Management theories
Wykład: 30
Ćwiczenia: 15
4 Egzamin 1 A
Marketing
Wykład: 30
Ćwiczenia: 15
4 Zaliczenie 1 B
Principles of entrepreneurship
Wykład: 30
Ćwiczenia: 15
4 Zaliczenie 1 A
Qualitative methods in market analysis
Wykład: 15
Ćwiczenia: 15
3 Zaliczenie 1 B
Strategic planning
Wykład: 30
Ćwiczenia: 30
4 Egzamin 1 A
Przedmiot Liczba godzin Punkty ECTS Forma weryfikacji Kod Blok
Enterprise information systems
Wykład: 15
Ćwiczenia: 45
5 Egzamin 1 B
Innovative process and product management
Wykład: 15
Ćwiczenia: 30
4 Zaliczenie 1 B
Innovative project management
Wykład: 15
Ćwiczenia: 30
4 Zaliczenie 1 B
International business
Wykład: 30
3 Zaliczenie 1 B
Marketing data analisys
Wykład: 15
Ćwiczenia: 45
5 Egzamin 1 A
Seminarium
Seminarium: 15
3 Zaliczenie 1 C
Smart city
Wykład: 15
Ćwiczenia: 30
3 Zaliczenie 1 B
Wykład kierunkowy do wyboru
Wykład: 30
3 Zaliczenie 5 B
Przedmiot Liczba godzin Punkty ECTS Forma weryfikacji Kod Blok
Database technology in business
Ćwiczenia: 30
3 Zaliczenie 1 C
E-marketing
Wykład: 15
Ćwiczenia: 15
3 Zaliczenie 1 C
Ethics
Wykład: 15
Ćwiczenia: 15
3 Zaliczenie 1 A
Merchandising
Wykład: 15
Ćwiczenia: 15
3 Egzamin 1 B
Seminarium
Seminarium: 15
5 Zaliczenie 1 C
ShopLab research
Wykład: 15
Ćwiczenia: 30
4 Egzamin 1 B
Wykłady z bloku C do wyboru
Wykład: 90
9 Zaliczenie 5 C
Przedmiot Liczba godzin Punkty ECTS Forma weryfikacji Kod Blok
Ecoinnovations in management
Wykład: 15
Ćwiczenia: 15
3 Egzamin 1 C
Financing innovation process
Wykład: 15
Ćwiczenia: 15
2 Zaliczenie 1 B
Methods of regional analysis
Ćwiczenia: 30
3 Zaliczenie 1 B
Philosophy of law
Wykład: 30
2 Zaliczenie 1 A
Seminarium
Seminarium: 30
9 Zaliczenie 1 C
Value creation
Wykład: 15
Ćwiczenia: 15
2 Zaliczenie 1 B
Wykłady z bloku C do wyboru
Wykład: 90
9 Zaliczenie 5 C